sâmbătă, 26 mai 2012

Ai să primeşti , doar dacă oferi şi tu iubire-n schimb.

    Eu nu-ţi cer soarele sau luna de pe cer.Mă mulţumesc cu tine , cu firea ta , cu vocea ta caldă care mă linişteşte atunci când mă agit mult prea tare pentru lucruri minore , şi cu braţele tale puternice care mă ţin strâns atunci când am cea mai mare nevoie. 
    Nu-ţi voi cere să-ţi laşi toţi prietenii pentru mine.Am învăţat că acest sacrificiu constituie de fapt o lipsă de maturitate din partea celui ce îl solicită. 
    Nu vreau să-mi aduci flori în fiecare zi . Eu nu aştept de la tine buchete întregi de flori sau mesaje seci , pe care să nu le pot păstra sau nici măcar să nu-mi doresc s-o fac. 
    Eu nu vreau să împarţi cu mine tot ce ai.Vreau să îţi împarţi cu mine doar inima , să mă laşi să pătrund în al tău suflet .Vreau să împărţim pe jumătate fiecare moment de linişte în care mă priveşti adânc , fiecare sărut şi fiecare îmbrăţişare. 
    Nu vreau să ştie o lume întreagă ce simţi tu pentru mine.În adâncul sufletului meu ştiu că în fiecare moment cineva se gândeşte la mine , aşteptând cu mâna pe telefon nerăbdător să primească un semn şi o veste cât se poate de bună.Ştiu că există cineva care e gata să-mi sară în ajutor oricând , şi să facă orice îi stă în putinţă pentru a ajunge cât mai repede la mine oricât aş fi de departe . 
    Ştiu că există cineva căruia îi e dor de mine dacă îi lipsesc din braţe , chiar dacă i-am fost alături până în urmă cu câteva minute.Ştiu că acelui "cineva" îi ia foc inima atunci când mă vede tristă , că în interiorul lui se declanşează adevărate lupte cu sine atunci când îmi greşeşte , că ar face orice să mă facă să mă simt cea mai fericită fată de pe acest pământ. 
  
                                                     Acel "cineva" eşti tu . 
  
    Cel care a luptat spre a mă avea aşa cum nimeni altul nu a mai făcut-o. 
    Tu , cel care mi-a fost alături de fiecare dată , cel care nu şi-a pierdut niciodată speranţa că îi voi aparţine. 
 Cel care mă ţine de mână şi e mereu cu capul sus fără să regrete vreodată că m-a ales pe mine sau a se gândi că sunt mii de fete mai bune . 
    N-am crezut niciodată că încape într-un singur om atâta optimism , că cineva ar renunţa complet la orgoliu doar pentru a mă câştiga pe mine cu orice preţ , că există un om care să îmi semene într-o aşa măsură  , atât la gesturi cât şi în gânduri. 
  
 Îţi mulţumesc pentru tot ce ai făcut şi faci în continuare pentru mine. 
 Pentru că ai o răbdare de fier şi mai ales pentru că mi-ai păstrat întotdeauna un loc bine rezervat în braţele tale , de câte ori am simţit nevoia să plec sau să mă întorc ! Acum , nu-mi rămâne decât să cred în cuvintele tale , să învăţ să-mi educ încăpăţânarea ştiind că-mi vrei binele mai mult decât oricine şi să nu te părăsesc niciodată ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu