joi, 26 iulie 2012

 Aş vrea să trăiesc pe propria-mi piele acea dragoste ruptă din filme. 
 Vreau un băiat .. 
  

  •   care să nu se sperie de ploaie şi să mă ridice în braţe , purtându-mă în paşi de dans până acasă. 
  •  care să mă sune la 3 dimineaţa pentru a mă trezi din somn pe motiv că îi era dor să mă audă. 
  •  care să strige după mine " Te iubesc ! " în văzul tuturor atunci când vreau să plec spre casă. 
  •  cu care să pot râde nebuneşte ca o copilă imatură fără să stau cu grijă că a două zi mă va părăsi. 
  •  care să îmi poarte de grijă întotdeauna , fără să uite vreodată să-mi amintească de umbrelă atunci când plouă. 
  •  un băiat care să-mi steargă lacrimile atunci când plâng fără a se ajuta de şerveţele ori batiste ; să mi le usuce cu mâinile sale calde , iar atunci când nu mai face faţă să-şi dea seama că deja sunt prea multe şi trebuie să mă oprească cumva. 
  •  o persoană care să nu mă facă vreodată să cred că nu sunt destul de bună pentru el , sau că tipa care tocmai a trecut pe lângă noi îi stârneşte vreun interes. 
  •  un băiat care să nu se gândească la modificările fizice ce vor apărea pe viitor , ci să creadă în noi şi în ideea de a ne întări unul pe celălalt. 
  •  un băiat care să nu-mi dea voie să mă supăr pe el niciodată şi mai ales .. să ştie să mă ridice atunci când cad , să mă ajute să-mi îndrept greşelile , să mă iubească sincer şi necondiţionat şi să-mi dea voie să fac şi eu aceleaşi lucruri , iar în plus.. să-mi dea voie să-i dedic un lucru : ÎNTREAGA MEA VIAŢĂ ! 

  
  
  

Un comentariu: