sâmbătă, 17 martie 2012

Tu pentru mine..

Esti esenta dulceaga din amar.
Soarele de dupa ploaie.
Zambetul de dupa plans.
Esti ultima picatura de verde din nuantele toamnei.
Prima raza de lumina dupa o noapte neagra.
Intaia imagine ce as vrea sa-mi apara in fata dupa ani intregi fara vedere.
Esti cel ce as vrea sa-mi dea primul sarut in fiecare dimineata , si ultimul inainte de moarte.
Esti albastrul clar al cerului dupa o furtuna crunta.
Adierea usoara de vant intr-o arsita ucigatoare.
Picatura de apa ce-mi cruta viata cand ma ratacesc prin desertul asta cotidian nemarginit.
Cel mai pretios diamant slefuit vreodata.
Esti raspunsul meu la orice intrebare.
Scanteia ce aprinde focul chiar si atunci cand ploua .
Esti singura urma de iubire ce reuseste sa tradeze siret ura.


Esti farama de "posibil" ce se ascunde sub mantia "imposibilului".
Esti calea mea cea dreapta cand o apuc pe drum gresit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu